MİMARİ RESTORASYON ÖNLİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
2 |
120 |
TYÇ Yeterlilik Türü: Önlisans (Mesleki) TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 5. Düzey QF-EHEA: Kısa Düzey Yönelim: Önlisans (Mesleki) Sınıflandırma (ISCED 2013):073 Temel Öğrenme Alanı:58 Kategori: Ana Yeterlilik |
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||
KPÖÇ1 | KPÖÇ2 | KPÖÇ3 | KPÖÇ4 | ||||||||||||
-Mimari Restorasyon alanında donanımlı ve yetkin olmaları, | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||
-Geleneksel ve güncel yapı malzemelerinin bilgisine sahip olmaları, | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||
-Geleneksel yapı sistemlerinin bilgisine ve üretim tekniklerine hakim olarak restorasyon projeleri üretebilmeleri, | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||
-Verili bir binanın veya alanın rölövesini bilimsel metotlarla ve doğru bir biçimde alabilmesi, | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||
-Projelendirme veya uygulama alanında çalışırken, bulundukları konumda kendilerine verilen sorumlukları yerine getirebilmeleri, | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||
-Düşünce ve tasarımlarını görsel olarak aktarabilmeleri, yazılı ve sözlü iletişimi etkin bir şekilde kullanabilmeleri, | -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | ||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |